2020. április 3., péntek

A feleségének üzent a Tisza-parti szellem


Szabolcs-Szatmár-Bereg – A falutól két-három kilométerre folyik a Tisza, mely már sajnos nem egy embertársunk hullámsírjának bizonyult. Gyermekkoromtól kezdve sokat jártunk oda barátokkal és családtagokkal, általában fényes nappal, délután. Ám amikor felfedeztük a partmenti erdő szűk ösvénye melletti homokos lapályt, úgy gondoltuk, megtaláltuk a tökéletes randi helyszínt – írja olvasónk.

fotó:pixcove.com

Néhány éve egy nyári éjszakán “letáboroztam” ott a barátnőmmel, majd nem éppen a csillagokat vagy a víz sodrását bámultuk… Egyszer csak mozgolódást érzékeltünk a háttérben. Felmentem a partélre, hogy meggyőződjek róla, ki zavart meg minket az intim tevékenységünk közben.

Nagyon berezeltem, amikor megpillantottam egy emberi alakot, ám amint köszönt, megkönnyebbültem, hiszen egy faluszerte közkedvelt férfi volt, akit én is nagyon régen ismertem. Elnézést kért, majd a lelkemre kötötte, mondjam meg a feleségének, hogy bocsásson meg neki.

Másnap édesanyámnak elmeséltem ezt, mire megrökönyödve mondta, hogy az említett férfi holttestét 3 nappal az eset előtt mosta partra a Tisza.

Akkor voltam ott utoljára… – zárta levelét olvasónk.

(forrás: www.szon.hu)