2017. november 5., vasárnap

Peller Mariann Szandival beszélgetett



Ezúttal Szandi mesélt Istennel és a túlvilággal való kapcsolatáról az Utazás a lelked körül című műsoromban.

Otthonról mit hozol, ami a hitet és vallást illeti?

12 éves koromban volt egy nagy találkozásom a Jóistennel. Egy igazi olaszos, temperamentumos, hangos családba születtem, de soha nem beszélgettünk például a Jézuskáról karácsonykor. Aztán 12 évesen, a strandon, egy padon ültem édesapámmal, amikor felnéztem az égre, és megkérdeztem apukámat, hogy meg vagyok-e keresztelve? Zavarba is jött szegény, mert nem. Lelkiismeret-furdalás gyötörte őt emiatt, ezért másnap megkerestük János atyát. Ő volt az, aki egy egész életre szóló, lelki útravalót adott nekem.

Forrás: Facebook/Szandi hivatalos oldala

Olyan szeretettel mondod ki a nevét.

Csodálatos ember volt Antal János atya, közösséget építő. Ezután megkereszteltek, és minden vasárnap elmentünk a templomba édesapámmal. Azóta hívő katolikusként élem az életem. A házasságkötésünkre is ebben a templomban került sor, János atya adott össze minket Csabival.

Mindemellett mégis nyitott vagy más elméletekre, irányzatokra is?

Igen, mert mi nem bigott hívők vagyunk. Nyitottak vagyunk a világra. Természetes, hogy mindenki máshogy gondolkodik, és másban hisz. De az az alap, hogy ne legyünk rosszindulatúak vagy irigyek egymásra. Az én mottóm: hit nélkül sem alkotni, sem élni nem lehet.

Abban hiszel, hogy többször élünk?

Lehetségesnek tartom, de nem állítom határozottan, hogy hiszek benne. Több olyan történés volt az életemben, ami utalhat arra, hogy talán van valami ilyesmi. Például a nagyobbik fiam, Domonkos egyik nap nézegette a földgömböt, és megszólalt: itt van Alaszka, hát itt már biztos éltem! Kiszaladt a száján, de amikor visszakérdeztem, csodálkozott, neki fel sem tűnt, hogy mit mondott. És valóban, imádja a hideget, a telet, kötődik az északi, havas tájakhoz, és eszméletlenül érdekli minden, ami északi-sarki kutatással kapcsolatos. Egy síelés alkalmával a hegy tetején álltunk, amikor jött egy hófelhő, hatalmas szél kerekedett. Mi szerettünk volna biztonságos helyre húzódni, ő viszont ott állt, és kérte, hogy még várjunk, mert ki akarta élvezni ezt a szívének ismerős helyzetet. Aztán olyan is volt, hogy a kislányunk még csak négyéves volt, és autóval elmentünk a kórház mellett, ahol világra jött. Mondtam is neki, hogy nézd csak, itt születtél, és szerintem te is itt fogsz majd szülni, Blanka! Mire ő: nem, én nem itt fogok szülni, én nagyon messze fogok szülni, és fekete férjem lesz. Utána próbáltam még kérdezgetni erről, de mást már nem mondott. Viszont vonzódik a déli típusokhoz, a barna hajú és szemű, kreol bőrű fiúk tetszenek neki.

Domonkos imádja a hideget, a telet, kötődik az északi, havas tájakhoz, ezzel szemben Blanka vonzódik a déli típusokhoz
Forrás: Facebook/Szandi hivatalos oldala

De izgalmas, pár év múlva ez is kiderül. Neked is volt olyan tapasztalatod, ami elsőre megmagyarázhatatlannak tűnt?

Ami nagyon érdekes tapasztalás volt az életemben, az az, hogy sokáig szerettem volna negyedik gyereket. Biztos voltam benne, hogy a negyedik gyermekünk kislány lenne, és Emesének hívnánk. Végül nem lett, de körülbelül fél éve volt egy különös álmom. Egy szép, szőke kislány állt velem szemben, és azt mondta, kicsit vádlón: én vagyok a negyedik gyereketek, aki nem született meg. Végül egy hónapja kocsival mentünk egy fellépésre. Még másfél óra volt az út, gondoltam, alszom egy kicsit, Csabi vezetett. Épp csak, hogy elbóbiskoltam, amikor egyszer csak meghallottam egy 8 évesforma gyerekhangot, közvetlen a fülem mellett. Ezt mondta: Emese. Felriadtam, néztem Csabira, vezetett, szólt a rádió. Újra elszunyókáltam, majd ugyanez a kislányhang újra megszólalt: nekem miért nem szóltatok? Megint felijedtem, és kérdeztem Csabit, hogy ő nem hallotta-e? De nem. Elgondolkodtam, mi lehetett ez.

Gondolod, hogy veled van a lélek, és számon kér, amiért végül nem születhetett meg?

Igen, vagy én nem is tudom, de egy biztos, félelem nincs bennem – emiatt sem. János atyát idézem: szeretetben nincs félelem. Igyekszem így élni az életemet, amit nagyon szeretek. Hiszek az isteni gondviselésben, ebbe pedig nem fér bele a félelem. És abban is biztos vagyok, hogy a rossznak vélt dolgok, a negatív dolgok azért történnek, hogy utána jobb legyen, mert ezekből tanulnunk kell.

Szandi nyitottan és kíváncsian várta a Gyurkó Katalin védikus asztrológussal való beszélgetést.

GYK: Az aszcendensed segít neked, hogy meg tudd tartani azt az értékrendet, ami számodra fontos, ebben benne van a tradíciók tisztelete is. Ugyanakkor kettősség jellemez téged, mert bár tiszteled a hagyományokat, nyitott is vagy, jól fogadod a változást. Aztán van három Ikrek bolygód, ezek pedig nagyon sokáig tartanak téged fiatalon.

Forrás: Facebook/Szandi hivatalos oldala

PM: Hát, ez egyértelmű!

GyK: Végre egy olyan horoszkópot látok, amelyben az önértékelés abszolút a helyén van. Ez nagyon ritka. Sok ember kínlódik az önértékelésével.

Sz: Igen, ez tényleg így van. Nem vagyok elájulva magamtól, de nem is gondolom azt, hogy borzalmasan néznék ki. Pedig mennyien vannak, akik várják a pozitív visszajelzéseket.

GYK: Az is tisztán látszik a horoszkópodból, hogy olyan életekből jössz, ahol a párkapcsolatok fontosak voltak, mert nagymértékben függtél az adott partnereidtől, a tőlük kapott szeretettől. Ebben az életben pedig kaptál egy olyan férjet, aki szintén támogat mindenben, de közben meg kell őrizned az önállóságodat is, a kapcsolaton belül. Azt gondolom, hogy a férjed lehetett már a férjed előző életetek során. Sok szempontból ugyanilyen erős lehetett ez a kapcsolat, mint most. Szerintem ezt most egyfajta ajándékként kaptátok.

PM: Csabi hisz ezekben?

Sz: Igen, ő ugyanúgy áll ezekhez a dolgokhoz, mint én. Mi ugyanolyanok vagyunk, együtt és egymástól is tanulunk, egész életünk során.

(forrás:Peller Mariann life.hu)

Utazás a lelked körül - Szandi - videó