2015. március 11., szerda

Gunagriha - Testen Kívül - Dokumentumfilm (részlet)


A film egy igaz eseményen alapszik, amely 1987. december 27-én történt.
Gunagriha (dr. Fülöp Sándor) (Erdély, 1949. július 8. –) Sri Chinmoy spirituális mester tanítványa, a magyarországi Sri Chinmoy Alapítvány megalapítója. Könyvei és előadásai révén vált ismertté. Előadásaiban mestere tanítását közvetíti.


Amikor a Föld méretét elhagyva, az űrbe nőttem bele, az körülbelül akkora volt, mint néha a lenyugvó, már nem vakító, nagy piros Nap.
Csodálatos érzés volt a határtalan, hatalmas testtel az űrben szabadon létezni, úszni vagy talán lüktetni... Utólag úgy gondolom, hogy eggyé váltam az Univerzummal, akkor viszont nem gondolkoztam, hanem egyszerűen csak átéltem."
Ezt írja Gunagriha "A harmadik kívánság" című könyvének "Beavatás avagy Késztetés" fejezetében. Amikor 1987-ben belső erőt keresve ráakadt Sri Chinmoy "Meditáció" című könyvére, és elkezdte azt gyakorolni, az első meditációjában átélt élmény 180 fokkal megváltoztatta az életét.
A film elmeséli Gunagriha kalandos életét, hogyan került kapcsolatba Mesterével, tapasztalatait a spirituális átalakulás útján. Érdekes és tanulságos életút rajzolódik ki, mely arra inspirál mindenkit, hogy induljon el a belső úton, változtassa meg az életét, hiszen a képesség mindannyiunkban benne rejlik.
(forrás: vimeo.com)

Testen Kívül - Dokumentumfilm (részlet) videó
Parimal Repka Péter filmje