2018. augusztus 23., csütörtök

Az Angyalok alig várják, hogy kapcsolatba lépj velük és segíthessenek neked



Bizonyára te is hallottál már különböző csodás történeteket az Őrangyalokkal való rejtélyes találkozásokról, amiben egy hirtelen a semmiből felbukkan egy ismeretlen idős úr vagy hölgy, aki az utolsó pillanatban megakadályoz egy balesetet, vagy segít egy nehéz helyzetben.


Tudod néhány éve még én is azt gondoltam, hogy mindez csupán egy mese, egészen addig a napig, amíg velem is egy különös eset történt, ami a mai napig is megborzongat, ha csak rágondolok. Még soha senkinek nem meséltem el nyilvánosan ezt a történetet, így kérlek, hogy te is kezeld bizalmasan, amit most megosztok veled. 

Az Angyalok a legváratlanabb helyzetben bukkannak fel

Éppen egy céghez tartottam az autómmal, akiknél külsős munkát kellett végeznem, amikor az egyik kereszteződésben hirtelen kivágott elém egy autó, fékeztem, de közben az futott át a fejemen, hogy esélyem sincs arra, hogy épp bőrrel megússzam ezt az ütközést. Azonban valami különös dolog történt csodával határos módon az autóm időben meg tudott állni és nem történt semmi baj.

Persze hamar megfeledkeztem volna erről az egész esetről hacsak nem történik velem az, ami ezután történt. Megérkeztem a cég székházához, akikhez tartottam, kiszálltam az autómból és hátra mentem, hogy kivegyem a táskámat, de mielőtt kinyithattam volna a csomagtartót egy megdöbbentő látvány fogadott a földön.

Tudom, most azt gondolod majd, hogy csak véletlen egybeesés az egész, azonban azoknak, akiknek megmutattam azt, amit az autóm mögött a földön találtam egytől egyik visszahőköltek, amikor meglátták.

Az Angyalok, mindig jeleznek számodra, kérdés, hogy észreveszed -e

Egy hatalmas fehér toll feküdt a földön, körülbelül 40-50 centiméter hosszú lehetett és meglepően fodrosak voltak rajta a tollak. El sem akartam hinni, amit látok, de a tollat azonnal betettem az autóm kalaptartójára és elmentem dolgozni.

Mint mondtam nem sok embernek mutattam meg a tollat, amit találtam, de akikben megbíztam tudták, hogy nem vagyok őrült. Amikor meglátták a tollat hozzám hasonlóan megborzongtak és hátrahőköltek meglepetésükben.

 Schilling Péter

Az Angyalok akkor is ott vannak körülötted, amikor nem láthatod őket

Ami ezután történt az még az eddigieknél is sokkal hátborzongatóbb élmény volt. Néhány héttel később újra ahhoz a céghez kellett mennem külsős munkára, ahol a korábbi rejtélyes eset történt. Ezúttal nem történt semmilyen váratlan esemény.

Amikor kiszálltam az autóból, hogy a csomagtartóból kivegyem a tollat egyszer csak egy hirtelen széllökés felkapta a kalaptartón fekvő tollat és kifújta az autóból. Először fel akartam venni a földről, azonban ebben a pillanatban belém hasított a felismerés.

Ezeknek a történéseknek a sorozata egy jel volt számomra, hogy folyamatosan vigyáznak rám, még akkor is, ha nem látom őket. Így hát úgy döntöttem, hogy elengedem a tollat. Még csak egy fotóm sincs róla, amit megmutathatnék neked, így hát csak a hitedre bízhatom magam.
 
Az Angyalok alig várják, hogy tudatosan keresd velük a kapcsolatot

Jó néhány év telt el a történtek után, amikor egyik nap épp a spirituális mentorommal beszélgettem, aki arra biztatott, hogy meditáljak gyakrabban és vegyem fel a kapcsolatot a szellemi segítőimmel, akik beszélnek hozzám és útmutatást adnak nekem.

Ekkor még nem tudtam, hogy a szellemi segítőim ugyanazok az angyali lények, akik néhány évvel ezelőtt jelt adtak nekem, hogy figyeljek rájuk. Elkezdtem egyre intenzívebben meditálni, aminek az eredménye egy csodálatos közös munka lett.

A szellemi segítőim arra kértek engem, hogy tanítsam meg mindenkinek akivel kapcsolatba kerülök azt a meditációs technikát, aminek a segítségével bárki kapcsolatba léphet a saját szellemi segítőivel. Egy olyan különleges időszakban élünk most a földön, amikor soha nem volt nagyobb szükség arra, hogy kapcsolatban legyél a legbensőbb önmagaddal, mint éppen ebben a pillanatban.

(forrás:Schilling Péter- http://mindennapimeditacio.hu)

Schilling Péter: Hogyan lehetsz végre önmagad? - videó
forrás:Ébredő Erő Akadémia